Friday, April 29, 2011

exm fever

saja menggedik letak tajuk exm fever la kononnn. haha kau menyampah lantak hang laaa

okey gua dah settle 5paper. 5 bukan 1 bukan 2. so aku rasa mcm agak lega lh. lagi2 core paper smue dah except strtgc managemntttttt. 
tapi setelah aku berborak dgn lecture aku yg sngt memahami lagi baik hati kemarin 
*dan2 la kau nk exm baru nk dtg bilik lecture nk bodek2 la konon2nya. tp aku dtg bersebab la gilaaa:D *

aku rasa ada kemungkinan besar boleh score utk strtgc. harap2 la sangt
sebabnya aku rasa dis sem mcm faker sngt lagi2 carrymrk OB.
aku rasa bukan aku sorg je yg menyumpah seranah bila tgk carrymark ok dgn perbezaan yg amat jelas.
seakan-akan kami yg berbaju kelabu nie dianak tirikan walaupun rambut sama gelap kulit sama coklat. kn kn

dgn paper yg lain, aku terasa jgk mcm nk lari naked pusing padang sebab frust kottt.
some of them aku rasa mcm oklh kot. tapi bagi aku xde kot2.haha
'it's whether you can or you can't'
sama mcm dlm hidup nie, ada 2 jenis org 
samada org yg baik atau jahat.okey aku dah melalut.
tp aku terasa nk tulis pasal 2 types of human nie. mayb later or mayb aku akan lupa dikemudian hri.
sbb kepale otak aku nie mudah sngt nk lupa.
ada 1 cerita,
aku boleh lupa nama budak rumah sblh aku nie.
padahal kami dah berjiran hampir setahun.HAHAHA
klu aku jadi mamat tu aku menyumpah seranah jgk kn.
mana xnya. nama die anuar. org biasa panggil nuar.
kemarin die dtg n aku nk tegor die. dgn selamba badak aku boleh panggil nama die NAWI. wth doeee
2nd time pulak aku panggil die NAWA. hahah
gampang xgampang kn ada kawan mcm aku nie
haha aku rasa dah besar2 nie aku banyak mkn atok semut la.
xpn masa aku tidur semut msk dlm mulut akuu

dhlh mls nk cerita panjang
kbai