Wednesday, March 23, 2011

gundah gelanaaaa

ahh ini semua bangsat betul la. itu kata ini. yg lagi 1 pulak kata nie. bukan aku nk mntk sngt campus life hidup dekat sini, tp kenapa perlu arhn yg mengejut, kenapa pelu arahan dr 2 pihak. susahlh hidup klu ada 2 kpla, dhlh nmpk xmenarik jgk. fuck la semua nie. 

aku dh semangat nk pindah masuk dlm kau boleh ckp postpone lggg....FISHHHH kn bushit la mcm tu. sbb aku dh semangat niee.gerrrr miuewwwww..hahaha *kucing lalu* 

lagi 1 aku dh mule risaukn lamborgini oren aku tu. xpela harap2 die pandai jaga diri. pagi apek2 taici jagakn mlm pulak pok2 nyah2 jagakn, harap2 hidup bahagia lh kn, mmg aku xdpt nk tgk jenguk kau hari2..sangat2lh rasa bersalah... ini semua kerana kerenah organisasi yg terlalu kolot dlm berfikir. sampaikan aku rasa kebanyakan org dekat sini mcm duduk bwk tempurung besi. HAHAHA sorry to say la, mayb sebab ia masih membangun so xpelah terima jekah. just follow the flow insyAllah evrything gonna be okeyy:))

1 comment:

Anonymous said...

kucing lalu miau miau???hahahhaha.chill laa terq*ayt terq* :)


chatiey :)