Tuesday, November 16, 2010

zaman dah berubah

okeyh got new header
new background from the template
bla bla bla bla
ini semue gare2 nk tidur xboleh sebab hujan
terlalu sejuk
jadi adekan mase godeh2 bnde alah tu
hahah lgpon tah bile lagi mase nk edit bnde alah tu kot
line internet kat rumah sangatlh masyuk
strymx mmg hebat
hahahaha kli pakai broadbnd
sorilh bro, die gune kuase kure2 so mmg most of the time slow la
ahhhaaaa laen kali better gune kuase kude
teettt
dh merepek
xde kaitan dgn tajuk entry pn kn?
hahah nk cite psl pic kat bawah nie act...


chilhood time
sangat seronok 
sebab mase tu tiap2 kali raye balik kampung moyang dkt berisu, melaka
nowadays, raye xkemane
kmpg nenek sangatlh dekat dengan rumah
hahahaha xde kait buah durian rmbutan manggis smue lg dh
beli jer kat pasaraye xpn tepi2 jalan tu
xseronok kn skrg nie?
hurm nk buat mcm mana
zaman dah berubah
segala-galanya berubah dh
nk cari org bute it pn xde dh kot
budak umur 5thn pn pandai pakai laptop
jgn nk ckp org desa xpndi maen facebook
atok2 nenek2 kat kmpg pn pandai chatting
:D
BYE!!

3 comments:

siti nur hamidah said...

owhhh...sy sgt sweet la time kecik2 dlu,hahahahah.....

Anonymous said...

Awesome posting. Benar-benar menikmati membaca posting blog Anda.

Anonymous said...

Saya baru-baru datang di blog Anda dan telah membaca bersama. Saya pikir saya akan meninggalkan komentar pertama saya. Aku nggak tahu apa yang harus kukatakan kecuali bahwa saya telah menikmati membaca. Nice blog..