Monday, November 15, 2010

....

*sesal xsesal*

menyesal xmenyesal, smue benda dh jadi.
allah dh tentukan jalan yg terbaik utk hamba2 nya
jujurnya, theres many thing that always make me regret with my own life
klu nk dikira dengan jari
beberapa peluang yg ada telah dilepaskan dgn semudah-mudahnya
itulah manusia, bukan aku xpikir masa depan
tapi entahlh, aku yakin dgn ape yg aku putuskan
tp on the bright side
jalan yg aku putuskan kadag kala salah
bukan aku nk menentang takdir
tp ini cume luahan hati
tapi hidup nie panjang lagi,maksud aku banyak lagi peluang2 yang kita xtahu
tu semue kerja yg diats sana
kita disini cuma perlu lakukan yg terbaik
dan juga xlupa berdoa


*kesah xkesah*

like seriously people can say anything
so dont u give a damn about what people say
because you have your own life
you choose ur path of life
not them, ape kau perlu kesah dgn kata2 org
manusia nie bile berkata-kata
sapa boleh tutup mulut mereka
biarkan even mereka letih mereka tetap akan berkata
chillup la k,
jgn jadi kolot
jgn jadi lurus
jgn jadi bangsat
as long as ape yang kau buat xsalah
pedulikan apa org kata
melainkan ap yg kau buat salah
bertentangan dgn human being
kau layak ditegur, teguran kadangkala membina
kadangkala menjatuhkan
tu semua bergantung pada diri kau sendiri

No comments: