Sunday, June 26, 2011

quick update

btw agak lama xsentuh blog nie. aku lg selalu jalan2 baca blog org even ada masa. haha tp mostly bila aku dh blk jb mmg bnyk bnda yg aku lupa nk buat. haha excited beb dpt jumpa family. dan2 la kn ada few thngs yg aku akn buat n dah buat:

1. dh cuti aku perlukan duet n i'll find a job. for sure kena jugak, klu xjadi ank dara jela duduk rumah tiap2 hari siram pokok bunga xpn cabut rumput, xpn masak2. haha

2. i just bought my second wife. dgn duet sndr xmintak parents aku pn. so proud of it:) gonna ride with it bila ada masa lapang

3. will going to kl few weeks later to sit for my short sem final examination which is military history. again history. damn damn. masa sekolah dulu minat jugak sejarah. tp bila dah kat uni nie langsung xminattt. apa2 pn wish me all the best yaaaa

4. enjoy the holidays even it gonna be soo boreddddd. haha tp nk mkn smue senang la sbb duduk rumah sndr kn. lagi selesa hari2 tido pn sedap nk o9 pn laju je. jeng3

5. blablabla

No comments: