Tuesday, April 5, 2011

20

terkejut jugak la tiba2 ada birthday cake.
apa2 pun terima kasih la kepada mereka semua.
ingatkan dah besar xde cake dh :D
dh penat2 aku drive dr jb smpi muar dlm pkl 2pagi
baru nk sedap lelap mata tiba2 family aku kejot.
terharu ada cake
:D


birthday boy!


merakalah segalanya


org2 yg sayang aku. rindu aku. xkan tinggalkan aku


 gf sampai mati, xboleh buat bini sebab dia bini org :((

kak midah, kakak aku,blaja lagi dkt uthm, sapa2 nk jadi abg ipar aku bg tahu laa:p


bariyah si berry yg dah jadi budak baik skrg:D


aliyah si uteh yg putih yg mengada


mai si hitam manis



amin, abg dgn adk mana lagi hensem?konfom2 la abggg kn kn:D

afiqah si kecil yg mengantuk tak de mood





3 comments:

mimie said...

happy birthday!

amalina. said...

happy birthday terq sorry lambat wish :)

op terq said...

cik mim:tq ya:)

amalina moree:hahah xpelaa..btw thx wish