Friday, March 11, 2011

bosan xbosan

okey aku menulis sebab aku dah bosan tahap gampang tahap cipan nie. rasanya dah puas aku kehulu kehilir doing nothing n singing lalalalalla. kahkah sesunggunya hari khms dn jumaat hari yg agak membosankan tanpa kelas yg padat. tp bile monday untill wednesday i just like blur semacam. pikir assignmnt yg kadg siap xsiap. then bila time kelas cina/mandarin lagi aku mengelamun tah kemana kotttt.. tp layankn jela cikgu cina aku tu yg agak aktif gila. kadg2 die berlari ank sedangkn kls tu xla besar mana. *geleng-geleng kepala* mmg die semangat gila time mengajar. wo buato blablablab. damn  betul la sbbkn aku xminat apa pn xjadi. sapa suruh gatai2 amik mandarin dulu. bt its oklh just do it, final around the corner. i just need to attend the classs doing assinmgt doing video fro mandarin then pass the exm wth flaying COLOURSS la sangat knn. ape salah korang tadah tangan doakn aku. he he he *gelak,tp dalam nada yg agak sopan*


aku tgh dgr lagu techno nie..hahaha kepala xgoyang tp kn kaki nie terhentak-hentak pulak rasa mcm nk ber shuffle jer dlm gelap2 nie,euuueeww hahaha pdhal xreti pn.lalalalalala btw roomate n housemate aku blk so mmg terasa agak bosan jugak la ..err errr..



gila bapak askar doh aku letak gamba nie kn
berey die ade tulis W, it means for WATANIAH, PALATPES la mantap laa konon laa.hahaha. mantap gila cartoon pn kena rekrut jadi palapes
aku rasa dia terpaksa la mcm aku nie, too bad kn.HAHAHA 
tp apa nak buat. nak grad punya pasai la kn. sokey la just foolow the flow la brother:)

okey aku terfikir lagi hari nie
act aku dh terfikir lame dah. tp pikir lagi hari ni.paham x?ayt mcm keling?
ape2lh asal korang paham la.
nie hah, aku rasa umur 20an skrg nie org ckp mcm dah kena ada STEADY BF/GF.
steady ok bukan main2 punya.hahah
am i right?

klu xbetul suka hati korang la
tp mostly peoples who said yes probably got their own bf/gf la kn kn
y xde tu jwb pn mcm nak xnak la.
jgn risau la itu smue xla penting mana melainkn yg skrg nie korang mmg tgh kerja
i mean got a work,cn manage your own money la..
blablabla sort of it la
nie klu tiap2 bulan mntk duet makbapak lagi
ekhekh aku terasa la gileeee..
hahahha ape kes kn?kahkah

tapi xsalah la klu korang nk ada bf/gf sbb maybe that cn boost up your perfomance
whether korang stdy lagi ker kerja la
lagipn smua yg hidup nie dilahirkn utk hidup berpasangan kn
smue org ada hati dn perasaan


*tarik nafas panjang-panjang, dalam-dalam*

3 comments:

Anonymous said...

gud luck la erq! :)

Alif Haris said...

aska gle terq . ngahaha ~

op terq said...

zt:haiii thanks:)

alep:mesti laa askaaaa..gaaarrr