Tuesday, November 30, 2010

okey aku jwb!!rarwwwww..

tagged from SODASODA

next to the ques..

1.  benda penting dalam hidup 

 - banyak sangat la.to be shortened, in this present time, surely aku akn ckp fon & kereta
*laptop aku rosak skrg*so laptop mcm dh tolak jauh2

2. Benda terakhir korang beli sendiri

 - handfon la, separuh pakai duet PT(grr) n duet simpanan,haha

3. Dimana tempat perkahwinan and apa tema perkahwinan korang

 - next plz,i'm not too interested in things right now, lgpn aku mmg xde idea nk kain kat mana, hahah

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

 - damn you, xweyhhh. dah jadi dude, kene tinggal lah.hah

5. Berapa lama korang mencintai kekasih korang?

 - aku xde kekasih sekarang, tapi aku nk jawab jugak boleh kn. haha aku cinte org yg pandai hargai n sayang aku, but at last aku yg terkena, so belajar utk hidup mencintai bukan hanye dicintai, belajar hidup untuk menghargai orang yg sayang korang, even xperfect mana die, terime seadenye sbb xde sape yg sempurne baek dalaman mahupun luaran. dan xde sape pn yg mintak utk diciptakan dengan kekurangan dlm diri *full stop*

6. Novel/ majalah/ buku yang terakhir korang beli?

 - hahaha ini kelakar la. novel aku xbeli, majalah last beli mase darjah 6 kot, UTOPIA, wujud lagi kn bende alah tu, tp seriously aku tgk mcm dh hambar gile sekarang, buku aku ada beli, generally bila nk stary sem baru konfem2 aku akn beli or photostat buku yg tebal amattttt3 tu,haha tp baca nya hanye tuhan yg tahu kn.kahhh serious2..



7. Antara mak ayah korang, mana yang korang mesra?

 - dengan ibu la, aku xpngl mak,hehs  klu ayah nie aku dekat rumah pn kadg die nk kol. mcm malu ade jugak.kahkah joking dad ^.6 mesra dgn ayh  bila fulus dh kering, time tu seriously tergedik2 kol ayh

8. Namakan orang yang betul2 korang nk jumpa dalam hidup korang?

 - xde idea la, future wife la.haha 

9. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

 - yap if i were at hostel,bukan pakai mesin, kat rumah mesin la basuhkn

10. Dimanakah tempat yang betul-betul korang nk pergi?

 - MEKAH(soon)
 - europe

11. Pilih satu, peluk atau cium

 - damn la, ini underage xboleh bace doh. haha rasa2 nk dua2, klu kene pilih jugk nk peluk sudah la :D

12. Benda yang paling korang sayang sgt2 dalam hidup?

 - mcm2, tp soalan nie mcm ulang soalan same  dgn yg 1st lah, so mls la nk jwb

13. Lagu paling suka and selalu dengar

 - bro, gua layan smue lagu la. noob kn,haha ade aku kesah

14.Blogger yg di pertanggungjawabkan untuk jawab tag ini

 -sape daa???nnti aku pikir la

4 comments:

Anonymous said...

Awesome post. Really enjoyed reading your blog posts.

Anonymous said...

А! 你会相信,随着投资的极大数多现金一起,维基百科可能获得一些更服务器。

Anonymous said...

This will be a terrific web page, might you be interested in doing an interview regarding just how you created it? If so e-mail me!

Anonymous said...

You made some first rate points there. I regarded on the web for the issue and located most individuals will go together with together with your website.